MULTUMESC!

E un cuvant atat de simplu si totusi e greu de rostit. De cele mai multe ori o facem automat, din buna-crestere impusa, atunci cand cineva ne deschide usa sau ne lasa in fata la coada la paine. 

Uitam adesea sa o facem fata de oamenii care ne inveselesc fiecare zi, fata de lucrurile care ne fac sa ne urnim din pat dimineata, fata de fericirea pe care ne-o imprima un moment in timp. 

Multumesc oamenilor care imi sunt alaturi in fiecare zi, nu pentru ca trebuie, ci pentru ca vor. Multumesc momentelor pe care mi le ofera, micilor cadouri si bucurii pe langa trecem fara sa sesizam adesea. 

Multumesc pentru zilele din parc, dupa-amiezile de pe faleza, noptile de pe malul marii si cafeaua din zori. 

Multumesc pentru ca imi oferiti un umar, o imbratisare, un cuvant, o privire si o mana de ajutor, de fiecare data cand am nevoie de ele

Image.

Si mai ales, multumesc ca sunteti!

MULTUMESC!

Un gând despre &8222;MULTUMESC!&8221;

  1. Sunt atat de multi oameni carora le sunt recunoscatoare ca exista in viata mea… e greu sa le trimit cate o multumire personalizata tuturor.. o sa incerc sa o fac pentru cei care mi-au influentat existenta major in timp.
    MULTUMESC, TATA… nu pot sa exprim in cuvinte cat sunt de recunoscatoare pentru fiecare moment petrecut alaturi de tine…
    Multumesc, Mama, pentru ca, desi avem multe de impartit, ma inveti multe lectii de viata in fiecare zi.
    Multumesc prietenilor mei dragi:
    – Cosmin… sunt atat de multe, nu as putea sa le enumar pe toate. Invat ceva nou despre mine prin tine in fiecare zi.
    – Michi… stiu ca sunt greu de suportat de multe ori, insa tu o faci cu brio de fiecare data. Multumesc ca esti langa mine si in momentele astea.
    – Dan H.. mi-ai adus aminte ca vaicareala e pentru cei slabi..asa e. Multumesc!
    – Alex M…. un moment de care imi voi aminti mult timp. Senzatia de libertate de care imi era atat de dor. Mult succes..sunt alaturi de tine oricand ai nevoie. Multumesc!
    – Gabi C.. multumesc ca ai aparut in viata mea cand aveam nevoie de o mangaiere. Hai sa vedem ce iese..
    – Gabi & Clau – pentru ca am impartit si bune si rele si o vom mai face mult timp de acum incolo.
    – Maria – peste ani si mari si distante, reusim mereu sa ramanem conectate. Love you, girl!
    – Amir – idem ca la Maria. Esti legatura mea telepatica si umarul meu virtual.
    – Bogdan – Multumesc ca ai fost acolo cand am avut nevoie de tine. Chiar daca ai tu bau-baurile tale, tot imi esti drag si stii asta.

    Toti cei care imi sunt alaturi in fiecare zi…fie buni, fie rai, sunt oamenii carora le sunt recunoscatoare ca ma invata lectii de nepretuit. MULTUMESC!

Lasă un răspuns

