Never give up

Si ce daca? Asta e. O luam de la capat.”

Asta mi-am zis de fiecare data cand am cazut din dragoste. Au fost unele cazaturi atat de nasoale, incat mi-am rupt o parte din suflet. Si totusi stiu ca de fiecare data cand iubesc partea aia se intregeste. Fiecare dintre noi pune o picatura de suflet intr-o relatie si picaturile astupa craterul din tine.

Nu-ti fie frica sa iubesti! Asa o sa iti recuperezi partea lipsa. Dragostea nu doare decat daca nu stii cum sa o prepari. Si, cumva, stiu ca in tine zace un bucatar bun.

Pune-ti imaginatia la treaba si treci la cratita!

Love food

 

Lasă un răspuns

