Sick of it all

Sick of it all… De drame, de prefacatorii, de tigari, de cunoscuti care mor prea curand, de timpul care trece mai repede decat as vrea, de vazut oameni dragi care stau in viata mea doar cat sa-mi picure nitica speranta in umanitate, de zambit cand vad cupluri frumoase si de a ma preface ca sunt fericita pentru ei, cand mi-as dori sa fiu fericita (si) pentru mine, de respectat oameni care nu se/ma respecta, de asteptat ceva care sa ma scoata din inchisoarea mintii mele. Dar mai ales, pentru ca nu stiu ce astept. Plansul nu mai e eliberator, ca nu face decat sa imi linisteasca demonii temporar. As vrea sa le fac bagajul si sa le cumpar un bilet de avion spre o insula pustie. Si sa nu ii mai vad.

Prostii sunt mai fericiti. Clar!

 

Wish you were here, whoever you are.

Lasă un răspuns

