BGG ruleaza!

Sâmbătă, 21 Septembrie, s-a întâmplat o întâmplare extraordinară: 40 de oameni de online au pus de-o întâlnire și s-au distrat pe cinste.
Și, pentru că sunt oameni convingători, mi-au readus pofta de scris pe blogul pe care îl abandonasem în derizoriu de ceva timp.

Foarte pe scurt, impresiile mele:

– Organizarea a fost excepțională, mulțumită, în primul rând Georgianei Vânău, reprezentând revista Explore. Georgiana a fost prezentă, ca sarcină de serviciu, la BGG2, unde nu cunoștea pe nimeni și i-a plăcut atât de mult, încât s-a hotărât sa se implice maxim în organizarea BGG3. MULȚUMIM, Georgianaaaaaaaaaaa!

– Am petrecut frumos datorită unui pub primitor, încăpător și modern, pe nume Yoobi, foarte bine autointitulat „The social connection bar”. Eu, una, cu siguranță o sa îmi mut cartierul general acolo.

– Pe lângă prietenii vechi și dragi (Liz, Daniel, Lau, Adi & Mary), am cunoscut oameni noi, frumoși și entuziaști care vor sa facă lucruri mari și bune pentru oraș.

– Încă o surpriză extraordinar de plăcută a venit din partea SAMATAXI, care s-a oferit să ii ducă pe bloggerii brăileni, Angelo și Pato, acasă, târziu în noapte, când am terminat sesiunea de povesti și bere.

– La fel de impresionată am fost de Tshirt Factory, care s-a ocupat de stickere, name cards și sacoșele cu imprimeul BGG. De asemenea, vor fi imprimate și tricouri cu logo-ul BGG, lucrul la care Tshirt Factory se pricepe cel mai bine. Tshirt Factory mai știe să angajeze oameni excepțional de dedicați și calzi, ca Georgiana si Oana.

– Am discutat o sumedenie de subiecte, prea putin despre online, dar de înțeles, în condițiile în care eram 40 oameni împrăștiați în tot separeul. Nicoleta a propus organizarea unui workshop dedicat blogging-ului (care să acopere toate aspectele referitoare la crearea și întreținerea unui blog). Pentru ca avem bloggeri cu experiență și pasiune, ca Daniel Bogdan, Daniel Chetroni și Gabriel Ursan, cred ca e atât posibil, cât și foarte util.

Am atins foarte putin, pentru gustul meu, subiectul „Roșia Montană” și cu o abordare total greșită a organizatorului protestelor din Galați (pe care îl respect doar pentru ca a reușit sa facă un event și sa obțină niște aprobări. Despre asta voi vorbi pe larg într-un subiect separat, dedicat protestelor). Cristi Ochiu a venit cu idei foarte bune de dezvoltare urbană, pe care, din păcate, nu am reușit, de data asta, sa le dezbatem pe larg. Rămân, însă, în mentalitatea colectivă și vor fi, cu siguranță, dezbătute în următoarea sesiune de povești marca BGG.

S-a discutat și despre posibilitatea de a transforma numele BGG in BGGB (Blog gathering Galati-Braila), dar, având deja tradiție, am preferat sa respectam numele si să invitam toți bloggerii pasionați și pasionali, din orice oraș.

Overall, a fost exact cum ma așteptam: FANTASTIC! Îmi doresc ca următorul să fie și mai mare și să putem face cumva să ne organizăm din punct de vedere al subiectelor, ca să se transforme dintr-o ieșire la bere între prieteni într-o ieșire la bere între prieteni care discută subiecte constructive, atât pentru dezvoltarea personala, cât și a orașului.

Mulțumesc ca mi-ați oferit ocazia să vă cunosc, pe fiecare dintre voi. Mi-ar plăcea sa ne vedem mai des și sa interacționăm, măcar în online.

Pana una-alta, ne găsim pe grupul BGG, pe Facebook. Pentru ca BGG ruleaza! 🙂

 

Dovada, aici: https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.219178688243205&type=1

3 gânduri despre &8222;BGG ruleaza!&8221;

Lasă un răspuns

