What now?

 Imi testez limitele in fiecare zi. Ca pe o banda elastica, le tot intind si le intind, iar teama ca s-ar putea rupe se atenueaza cu fiecare tensionare. E un nou sport favorit. Limitele de angajat fidel, iubita intelegatoare, mama „de treaba”, prietena-umar, cetatean cu simt civic, sunt intinse, pe rand, de la sine sau cu ajutor si ma sperii doar cand aud zgomotul de detensionare: un „snap” scurt care doare putin. Cat sa inteleg ca poate durea mult mai mult daca se rup. Atunci ma cam sperii. Caut posibilitati de a intari banda de cauciuc sau de a lati limitele. Ma panichez si ma gasesc vinovata ca am scapat elasticul din mana exact cand vibra calm si nestingherit. Incerc sa gasesc explicatii si rezolvari pentru fiecare om care imi da peste mana, cateodata doar for fun, asa cum faceam cand eram mici si ne pocneam reciproc cu elasticul si radeam cand plangea celalalt pana si celalalt incepea sa rada de rasul nostru. 

E ok, inca rezista elasticul meu. Vibreaza din ce in ce mai tare, doar.
Mi-e dor de mine. Am nevoie disperata de o vacanta departe de elastice.

Imagine

PS: Chiar as merge cu tine oriunde, cu ochii inchisi.

Un gând despre &8222;What now?&8221;

  1. Doar cunoscandu-ti limitele, ti le poti depasi. Este posibil ca elasticul sa se rupa. Asta nu inseamna ca tu esti vinovata. Poate de vina e doar ”materialul” din care a fost facut sau presiunile din exterior. Nu poti controla totul, oricat de mult ai incerca.

Lasă un răspuns

