BGG 4 – Sau „să trecem la lucruri mai serioase!”

Ieri a avut loc întrunirea bloggerilor gălățeni, ediția numărul 4. Dacă până acum edițiile s-au desfășurat în dulcele stil „hai să ne cunoaștem mai bine” în modul în care cunoști oamenii cel mai rapid: la o bere, ediția numărul 4 a adus componenta de Public Speaking și de „seriozitate”. Deși am fost, inițial, unul dintre susținătorii ideii, punerea ei în practică mi s-a părut ușor forțată.

Pe scurt, nu m-am simțit în largul meu într-o sală în care majoritatea oamenilor noi erau din rândul celor care se iau mult prea în serios. Îmi pare rău că am întârziat și nu am prins discursul lui Gabi Ursan, care, cu siguranță, a fost unul interesant. Restul, exceptând cel simplu și la obiect al lui Daniel Hendrix, despre proiectul Papergirl (felicitări pentru idee!!), au fost discursuri preluate parcă din manualul „Sales for beginners” sau, cel mult, din ce au văzut că se prezintă pe la TedX-uri. Din păcate, deși cuvântul de ordine a fost „pasiune”, niciunul dintre speakeri nu m-a convins sa îi cumpăr produsele, pentru simplul fapt că nu mi-a arătat că e un produs în care crede. Nu ma-nțelegeți greșit, oamenii care au făcut prezentările sunt niște oameni foarte, foarte mișto. Și prezentările, în sine, au fost faine. Doar că nu-și aveau locul într-o comunitate care caută, în primul rând, moduri în care poate face un bine orașelor în care trăiește. Pentru sesiuni de prezentare a produselor/serviciilor, sunt deja destule evenimente de business în Galați. Eu, una, o să pun cultura și binele public mereu peste vânzări și interesele personale ale vânzătorilor. În plus, nu o să cumpăr niciodată un produs/serviciu de la cineva care nu mă convinge ca el l-ar cumpăra, la rândul sau.

Ce mi-a plăcut? Să revăd gașca veche de bloggeri, să întâlnesc oameni interesanți, să discut despre potențiale proiecte împreuna. Mi-a plăcut tare mult designul restaurantului Flow, făcut special pentru evenimente business și, chiar dacă nu-s fan în sine al Union Jack, a fost o atmosfera primitoare și acolo, în a doua parte a serii.

Cu mare drag voi menționa sponsorii, prezenți, din nou, cu „bunătăți”: Tea World, Revista Explore și T-Shirt Factory, firme care tind să rămână atașate de comunitatea noastră în fiecare ediție și pe care le voi promova mereu cu cea mai mare deschidere (numai pentru că sunt firmele de la care as cumpăra și eu. Și chiar am făcut-o.).

Sugestia mea principală rămâne în picioare: hai să facem ceva, atât on- cât și offline și pentru oamenii care vor să-și deschidă un blog și nu știu cum să procedeze.

Georgiana și Gabi, mulțumesc pentru organizarea absolut exemplara!!!

PS: hai pe următoarea să o punem în weekend, că nu avem timp să ne bucurăm de companie și bere așa cum se cuvine.

  Criticul de serviciu, over and out!

6 gânduri despre &8222;BGG 4 – Sau „să trecem la lucruri mai serioase!”&8221;

  1. Mulțumim pentru feedback, deși eu trebuie să menționez că nu am fost speaker tura asta – doar am cântat în deschidere :), prezentând un pic conceptul BGG. Probabil tura viitoare.

    În altă ordine de idei, partea de BGG Speaking trebuie s-o mai repetăm cel puțin încă odată la BGG 5. Nu este neapărat o componentă serioasă BGG, este doar o nouă componentă 🙂

    Legat de speakeri, consider că e loc la BGG de oricine vrea să aducă un plus de valoare comunității prezentând anumite modalități de dezvoltare, exemple pozitive etc. Că anumite prezentări ne plac sau nu, e un lucru firesc pe care chiar îl încurajez spus pe blog așa cum ai făcut tu, deoarece e feedback și ne place feedback-ul, nu :)? Important e să fie prezentări care au legătură directă sau indirectă cu mediul online.

    Până una alta, te invit să lași un comentariu cu link către articolul tău și la articolul ăsta, ca să facem un fel de centralizator http://www.gabrielursan.ro/cum-a-fost-la-bgg-4/

    Thx!

  2. Pingback: Cum va fi BGG 5

Lasă un răspuns

